h e x i t a

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

~ Den ensamma gitarren ~

Av hexita - 14 november 2012 14:37

  

Under sängen i ditt rum
ligger min gitarr
som jag hade tänkt ge dej
men aldrig hann.

Den ligger så ensam
och väntar på dej
på att du ska ta den i famnen
och spela för mej
så att dom vackra toner
som du fick fram
när du smekte dess strängar
med lekande hand
ska spridas i rummen
ännu en gång
när gitarren får spela
din ljuvliga sång.
Så nu ligger den tyst och stilla
och väntar på sin bästa vän
och hoppas och önskar så innerligt
att du en dag ska spela igen.
 
Var till Minneslunden på Alla Helgons Dag och tände ljus. Allt var så vackert även denna gång men åh så smärtsamt det är att var där. Att se kullen, att tänka på dom jag förlorat och sen tvingas att lämna dom där igen. Livet är så fruktansvärt svårt så varje dag är en kamp för att orka vidare till nästa. 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av hexita - 29 juni 2014 05:19

  Det var ett helt år sen jag skrev här nu. Tiden går så fort, den rusar liksom fram samtidigt som den i stort sett står helt still. Jag mår lite bättre nu. Har ätit antidepressiv medicin sen förra sommaren och jag är så tacksam för att läkaren öve...

Av hexita - 31 mars 2013 22:05

Nu var det länge sen jag skrev här. Har så svårt att sätta ord på mina känslor nu, mina tankar går som ett virrvarr inom mej och allt som kommer ut är ett kaos av ofullständiga meningar som liksom drunknar i min sorg. Jul och nyår har för län...

Av hexita - 27 september 2012 14:35

  I want to fly awayand leave this pain behindand when I reach the starsthen maybe I will finda place where there's no tearsjust joyful yearswith you   A place with flowering meadowsno darkness, no shadowswith soothing streamsand fulfilling ...

Av hexita - 31 augusti 2012 21:47

Har mått så dåligt den sista tiden, har liksom sjunkit så djupt ner i mitt mörker så jag antar att jag befinner mej så långt ner det bara går nu. Nånting har hänt med mej sen ett års dan passerade. Jag har gått in i ett nytt stadium av sorgen där ...

• Presentation •

• Kategorier •

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 


• Min dotters minnessida •


• Arkiv •

• Info om sidan •

 

Den 25 juli 2011 avled min 23 åriga dotter av en blodpropp i lungan orsakad av p-piller.

 

Denna blogg handlar om hur jag kämpar för att överleva sorgen av att ha förlorat min älskade dotter.

 

    ♥    ♥    ♥   ♥   ♥   ♥   ♥

                  

   ♥   ♥    ♥    ♥    ♥   ♥   ♥

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

      

 

     

 

 

         

        

 

 

 

       

 

 

       

        

 

 

 

        

 

 

      

      

 

 

 

         

 

 

     

        

 

 

 

         

 

 

     

      

 

 

 

         

 

 

     

        

 

 

 

           

 

 

  

      

 

 

 

         

 

                       


Ovido - Quiz & Flashcards